← Altres entrades

24/01/2019

Psicòleg/òloga clínic/a o general sanitari (Fundació Vilaniu)

Data inici convocatòria: 24/01/2019

Data final convocatòria: 08/02/2019

Referència: 2019/002 FV

S'ofereix:

• Lloc de treball al 50% de la jornada màxima ordinària (20 hores/setmana) a l'EAPS Fundació Vilaniu ubicat a Tortosa, amb les condicions establertes en el VII Convenio Colectivo marco estatal de Servicios de atención a las personas dependientes y desarrollo de la promoción de la autonomia personal.
  • Contracte laboral eventual (d'obra o servei).
  • Incorporació: febrer 2019

Es requereix:

• Llicenciatura/Grau en Psicologia.
  • Especialitat en Psicologia Clinica o homologació com a psicòleg General Sanitari.
  • Experiència en programes o serveis dirigits a l'atenció psicològica, emocional i espiritual a persones amb malalties avançades i als seus familiars.
  • Coneixements informàtics a nivell d'usuari del paquet office (Word, Excel, etc.)
  • Disponibilitat horària i vehicle propi.
  • Residencia en Tortosa o voltants.

Funcions a realitzar:

• Avaluació i intervenció psicològica a pacients amb malalties avançades i les seves famílies, en centres hospitalaris o domicilis.
  • Atenció psicològica al Dol.
  • Participació en reunions d'equip i coordinació amb diferents equips sanitaris.
  • Suport a professionals dels Equips de Cures Pal·liatives.
  • Desenvolupament d'accions formatives.
  • Registre de les intervencions i de l'activitat assistencial en les aplicacions informàtiques.

Es valorarà:

• Experiència laboral
  • Formació especifica en cures pal·liatives.
  • Entrevista i valoració dels responsables pertinents i RR.HH

Les persones interessades han d'enviar el seu currículum vitae actualitzat a través del nostre formulari de Borsa de treball, indicant la referència de la convocatòria: 2019/002 FV