← Altres entrades

24/04/2024

Psicòleg/òloga clínic/a o general sanitari

Data inici convocatòria: 24/04/2024

Data final convocatòria: 12/05/2024

Referència: 2024/001 FV

S'ofereix:

• 1 lloc de treball eventual a jornada parcial (20 hores/setmana) com a psicòleg/òloga a l'EAPS Fundació Vilaniu per a la zona de Reus, amb les condicions establertes en el "I Conveni Col·lectiu Autonòmic de Catalunya del Sector de l'Atenció a la Gent Gran (GERCAT)".

• Incorporació immediata.

Es requereix:

• Llicenciatura/Grau en Psicologia.

• Especialitat en Psicologia Clínica o acreditació/homologació com a Psicòleg General Sanitari.

• Experiència en programes o serveis dirigits a l'atenció psicològica, emocional i espiritual a persones amb malalties avançades i als seus familiars.

• Coneixements informàtics a nivell d'usuari del paquet office.

• Disponibilitat horària i vehicle propi.

Es valorarà:

• Serveis prestats (A Fundació Vilaniu i/o altres centres residencials, centres de dia, serveis d'atenció a domicili).

• Formació.

• Valoració del candidat (avaluació d'aptituds i entrevista personal).

Les persones interessades han d'enviar el seu currículum vitae (*) actualitzat a través del nostre formulari de Borsa de treball, i entregar còpia de la vida laboral actualitzada i dels títols i certificats que acreditin la formació realitzada, de forma presencial a RRHH del Pius Hospital o mitjançant el següent correu electrònic: amespuny@piushospital.cat

Indicant la referència de la convocatòria: 2024/001 FV

(*) En el currículum vitae hauran de constar tots els mèrits que el candidat/a consideri que puguin ser valorats d'acord amb els barems a aplicar en cada convocatòria (serveis prestats al Pius, serveis prestats en altres centres sanitaris, formació reglada, formació continuada, LISMI, nivell de català), així com qualsevol altre informació que consideri oportuna i que d'acord amb els barems pugui ser valorada. No es valorarà cap mèrit que no estigui relacionat en el currículum vitae (cv) i/o que s'entregui passat el termini de presentació de candidatures.

En compliment del que estableix la Llei Orgànica 3/2018 de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, es posa en el seu coneixement que el fet de presentar-se a aquesta convocatòria, implica el coneixement, per part seva, que Fundació Vilaniu per a l'Atenció a la Dependència disposa d'un arxiu documental, en el que s'integraran les seves dades, amb la finalitat de poder dur a terme les activitats necessàries per la realització d'aquesta convocatòria. En cas de no ser seleccionat/da aquestes dades, en mantindran per un període d'un any.

Es responsabilitat del candidat la veracitat i correcció de la documentació presentada i té la facultat d'exercir els drets d'oposició, accés, rectificació i cancel·lació de les seves dades en l'àmbit reconegut per la Llei Orgànica 3/2018 de 5 de desembre. Per a exercir-los, haurà de dirigir-se , per escrit, al Departament de Recursos Humans.