← Altres entrades

Data final convocatòria: 20/12/2022

Referència: 2022/004 FV

S'ofereix:

• 3 llocs de treball a jornada completa.
  • Salari brut anual: 36.500€ (plusos de dissabtes, diumenges i festius a banda).
  • De dilluns a divendres en horaris alterns de mati/tarda. Caps de setmana i festius alterns en horari de mati.
  • Contracte laboral indefinit.
  • Incorporació immediata

Es requereix:

• Diplomatura/Grau d'infermeria

Es valorarà:

• Serveis prestats (A Gestió Pius Hospital, altres centres sanitaris i/o altres centres residencials).
  • Formació.
  • Valoració del candidat (avaluació de competències i entrevista personal).

Les persones interessades han d'enviar el seu currículum vitae (*) actualitzat a través del nostre formulari de Borsa de treball. I entregar còpia de la vida laboral actualitzada i dels títols i certificats que acreditin la formació realitzada, de forma presencial al Departament de Recursos Humans, o bé mitjançant el següent correu electrònic: amespuny@piushospital.cat

Indicant la referència de la convocatòria: 2022/004 FV

Termini de presentació: 20 de desembre de 2022

(*) En el currículum vitae hauran de constar tots els mèrits que el candidat/a consideri que puguin ser valorats d'acord amb els barems a aplicar en cada convocatòria (serveis prestats en altres centres sanitaris, formació reglada, formació continuada, LISMI, nivell de català), així com qualsevol altre informació que consideri oportuna i que d'acord amb els barems pugui ser valorada. No es valorarà cap mèrit que no estigui relacionat en el currículum vitae (cv) i/o que s'entregui passat el termini de presentació de candidatures.

En compliment del que estableix la Llei Orgànica 3/2018 de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, es posa en el seu coneixement que el fet de presentar-se a aquesta convocatòria, implica el coneixement, per part seva, que Fundació Vilaniu per a l'Atenció a la Dependència disposa d'un arxiu documental, en el que s'integraran les seves dades, amb la finalitat de poder dur a terme les activitats necessàries per la realització d'aquesta convocatòria. En cas de no ser seleccionat/da aquestes dades, en mantindran per un període d'un any.

Es responsabilitat del candidat la veracitat i correcció de la documentació presentada i té la facultat d'exercir els drets d'oposició, accés, rectificació i cancel·lació de les seves dades en l'àmbit reconegut per la Llei Orgànica 3/2018 de 5 de desembre. Per a exercir-los, haurà de dirigir-se , per escrit, al Departament de Recursos Humans.