← Altres entrades

26/11/2015 | Comunicacions

5a JORNADA DEL PLA DE SALUT

"Fem balanç per seguir avançant"

L'atenció a les persones amb malalties cròniques, la cronicitat, com fer més accessibles els serveis i com millorar els tractaments, són els temes que més interessen als professionals que hi han participat. També hi ha un nombre significatiu d'experiències que van més enllà de l'àmbit sanitari; és a dir, són de caràcter interdepartamental quan són temes de salut pública, i també quan tenen relació amb la integració dels àmbits social i sanitari en experiències de pacients crònics complexos i d'atenció a pacients fràgils.

S'ha observat una implicació dels professionals a l'hora d'explicar els seus projectes i d'aportar i participar cada any amb més experiències. Les aportacions realitzades des del Pius Hospital de Valls són les següents: