26/11/2018

El Pius Hospital signa un protocol d'atenció en situacions de violència masclista

La definició i coordinació del circuït d'atenció a les situacions de violència és una de les principals iniciatives impulsades per la regidoria de Participació Ciutadana i Igualtat de l'Ajuntament de Valls. L'objectiu principal de la iniciativa és definir l'abordament de les situacions de violència que puguin succeir a la nostra ciutat de forma coordinada i transversal.

Per això, el Pius Hospital de Valls participa en el disseny dels circuïts d'atenció i coordinació amb els diferents serveis implicats per a l'atenció dels col·lectius més vulnerables davant de la problemàtica de violència i ajuda a definir el protocol d'actuació en casos d'emergències.

En aquest marc, el passat divendres 23 de Novembre, s'ha signat un protocol d'atenció en situacions de violència masclista. Fruit d'un treball interdisciplinar que ha facilitat la definició de les competències en els diferents àmbits d'intervenció.

Albert Batet, alcalde de Valls, i la regidora d'Igualtat, Núria Gavarró, rubriquen aquest document juntament amb els Mossos d'Esquadra, l'equip d'assessorament psicopedagògic i d'atenció primària del CAP Valls Urbà i el Pius Hospital.