17/11/2016

El Pius Hospital de Valls col·labora amb la ONGD DORCAS oferint material sanitari per Camerún.

El Pius Hospital de Valls va fer donació de material sanitari a la ONGD Dorcas per poder contribuir a millorar els centres sanitaris i l'Hospital Massangam de Camerun.

Entre el material aportat, hi ha microscopis, centrifugadores de laboratori, negatoscopis, taula de parts i tauletes de nit.

La col·laboració va ser coordinada entre diferents centres sanitaris, voluntaris i particulars per recollir el material sanitari, classificar-lo i organitzar-lo per fer-lo arribar a Camerun.

Dorcas Ongd és una associació no governamental, laica, sanitària i amb fins humanitaris de Cooperació Internacional, per la sanitat i el desenvolupament, mitjançant polítiques de salut, educació i benestar de les persones.

Enllaços relacionats