26/10/2016

La Dra. Paola Pasquali presidirà la Societat Internacional de Teledermatologia

En el transcurs del sisè Congrés Mundial de Teledermatologia que es va celebrar a Londres el passat 14 i 15 d'octubre de 2016 es va prendre la decisió de nomenar-la presidenta.

La Dra. Pasquali ha liderat la teledermatologia a les comarques de l'Alt Camp i Conca de Barberà assolint uns resultats qualitatius excel·lents en les més de 1000 teleconsultes/any que es realitzen al Pius Hospital de Valls d'aquesta modalitat d'assistència dermatològica. Aquesta experiència fou motiu d'una distinció al Pla de Salut en les millors pràctiques de l'Observatori d'Innovació en Gestió de la Sanitat a Catalunya.

Al mes de maig passat el Pius Hospital de Valls va acollir el Fostering Course in Cryosurgery (Curs d'entrenament en Criocirurgia) sota la direcció de la Dra. Paola Pasquali.

La Dra. Pasquali, és entre d'altres publicacions, l'editora de dos llibres de referència internacional en dermatologia: Cryosurgery, a Practical Manual; i, Skin Cancer, a Practical Approach i convidada regularment com conferenciant als congressos de la EADV, de l'Acadèmia Americana de Dermatologia (AAD) i del Col·legi Iberoamericà de Dermatologia (CILAD).