31/05/2016

El Pius Hospital de Valls dóna la benvinguda als nous metges residents

Aquest residents formen part dels 18 que comencen la seva formació en aquesta especialitat a la demarcació del Camp de Tarragona. Els altres es formaran; 12 a l'Hospital Joan XXIII i 2 a l'Hospital de Sta. Tecla.

Aquest matí han estat rebuts pel Dr. Joaquim Pellejà, gerent del Pius Hospital i el Dr. Anton Benet, Director Assistencial, juntament amb la presidenta de la Comissió de Docència, la Dra. Pilar Terradas i el Dr. Anton Cartanyà, com a responsable docent dels MIR's. També han estat presents els Caps de Servei del Pius Hospital de Valls, la resta de promocions de residents de l'Hospital, i des de la Unitat Docent de Tarragona, la Dra. Cruzma Fuentes, com a coordinadora extrahospitalària de l'especialitat de Medicina Familiar i Comunitària.

El Pius Hospital té una llarga trajectòria docent des de els seus inicis, acollint cada any nous residents que comencen la seva formació, essent enguany la 24a promoció.