21/04/2016

SANT JORDI AL PIUS HOSPITAL DE VALLS

El nom d'aquesta activitat "La veu em frisa" és un vers de la poeta Montserrat Abelló de Tarragona. Frisar, vol dir "impacientar-se vivament, posar-se nerviós", i el poema parla de fer-se vell i de continuar fent l'activitat que a un li agrada fer.

Al Centre Sociosanitari del Pius Hospital de Valls, quatre lectors voluntaris, van llegir un recull de textos preparats pel Departament de Cultura pels residents i acompanyants que hi hagi a la sala. "La veu em frisa" serà el primer poema que es llegirà.

Els textos són, faules, poemes o textos curts que parlen del nostre territori i les nostre tradicions, com "EL nen que sempre deia que no" i " L'avi, el nen i el cavall" de Victòria Bermejo i Miquel Gallardo, "Marieta cistellera", cançó tradicional de Sant Jordi o "Poema de bon matí" d'Olga Xirinacs, entre d'altres.

Els lectors varen ser Carme Mansilla, Directora dels Serveis Territorials d'Empresa i Ocupació, Roger Pla, Director dels Serveis de Salut i Gerent de la Regió Sanitària de Tarragona, Dr. Quim Pallejà, gerent del Pius Hospital de Valls i Miriam Cabré, psicologa del Pius Hospital