12/06/2023

El Pius Hospital participa del programa "Euromelanoma" per a la detecció precoç de càncer de pell

Es pot sol·licitar cita per a una exploració aquest dijous dia 15 de juny

El Pius Hospital de Valls s'ha adherit a la campanya "Euromelanoma 2023" que se celebra a tot Europa. Entre les diferents iniciatives del projecte destaca la campanya d'exploracions a la ciutadania en la que els dermatòlegs atendran de manera presencial i altruista a pacients per a la verificació de la seva pell.

Per accedir a aquests controls, que al Pius es realitzaran aquest dijous dia 15 de juny, els interessats han d'omplir un qüestionari previ per determinar si s'és una persona amb factors de risc de patir un càncer de pell i, en cas afirmatiu, es podrà sol·licitar cita prèvia online.

Accedir al qüestionari i sol·licitar cita

La incidència del càncer de pell ha augmentat un 40% en els últims 4 anys. Tot i que és un dels tipus de càncer més fàcils de prevenir, l'1,7% de la població europea està afectada per aquesta patologia i a l'Estat espanyol es diagnostiquen cada any 78.000 nous casos.