20/02/2023

El Pius Hospital col·labora amb la Caminada Popular solidària en favor de l’entitat AFASIT

El Pius Hospital col·laborarà enguany, per primer cop, amb la Caminada Popular que organitza el Patronat Municipal d'Esports de Valls i que enguany se celebra el diumenge dia 26 de febrer. En aquesta edició, la caminada serà solidària amb l'Associació de Famílies Abusos Sexuals Infantils (AFASIT).

L'Hospital de Valls fa una crida a tots els seus professionals a participar en aquesta edició de la caminada. L'organització proposa una aportació voluntària de 5 euros per persona o de 10 euros per família, recaptació que es destinarà íntegrament a l'entitat AFASIT.

La caminada sortirà a les 9h del Centre Esportiu Municipal El Fornàs de Valls en direcció a Puigpelat. El recorregut, d'uns 14 quilòmetres, és circular, amb sortida i arribada a Valls i, durant la caminada, es farà una aturada per descansar amb avituallament a Puigpelat. Està prevista l'arribada al CEM el Fornàs de Valls cap a les 13.45h aproximadament.

> Més informació sobre el recorregut i inscripcions (Patronat d'Esports)