23/11/2021

El Pius Hospital de Valls premiat als TOP 20

El centre sanitari ha estat guardonat en l'Àrea de la Dona en els prestigiosos reconeixements que concedeix IQVIA. A més, el Pius ha estat nominat com un dels millors centres sanitaris de l'Estat espanyol per la seva gestió hospitalària global

El Pius Hospital de Valls ha estat reconegut entre els millors centres sanitaris en el marc dels prestigiosos premis TOP20, el programa de referència del sector sanitari a l'Estat espanyol que concedeix IQVIA. L'Hospital de Valls ha estat nominat com un dels millors centres sanitaris en la categoria de Gestió Hospitalària Global i, a la vegada, ha rebut el premi a l'Àrea d'Atenció a la Dona.

Els guardons s'han lliurat avui durant la Conferència Hospitals Top 20 que s'ha celebrat a l'auditori Espacio Pablo VI de Madrid i en el que s'han reconegut els centres més avançats de diferents àrees clíniques. En l'edició d'enguany han participat a la Conferència Hospitals Top 20 un total de 151 centres públics i privats de tot l'Estat, una xifra que consolida els premis com els més prestigiosos del sector hospitalari.

A més de la nominació en la categoria de Gestió i el premi en l'àmbit de la Dona amb els que ha estat reconegut el Pius, avui també s'han lliurat els guardons als millors hospitals en àrees clíniques de Digestiu, Cor, Sistema Nerviós, Ronyó i Vies Urinàries, Músuculo-Esquelètic i UCI. El servei de Ginecologia i Obstetrícia del Pius ja va rebre el primer premi en l'àrea Clínica de la Dona l'any 2009 i ha estat nominat, en anteriors edicions, en altres  categories d'aquests premis que reconeixen els hospitals més avançats.

Els premis que concedeix IQVIA, companyia líder de tecnologies de la informació de la salut i la investigació clínica, és una iniciativa destinada a identificar els millors hospitals d'acord amb dades objectives que es registren de manera periòdica i que inclouen variables de qualitat i eficiència, a més de l'anàlisi de dades clíniques, assistencials i de gestió. Els premis, que compleixen els seus 22 anys de trajectòria, tenen com objectiu establir patrons de referència en l'àmbit de la salut i reconèixer la tasca dels centres hospitalaris.

A l'acte de lliurament de premis avui a Madrid, hi han assistit en representació del Pius, Noemí Nieto, directora gerent del centre, Jordi Requena, codirector mèdic, Montserrat Pié, directora d'Infermeria i Joan Vila, cap del servei de Ginecologia i Obstetrícia de l'Hospital de Valls.