19/11/2020

El Pius Hospital de Valls consolida llocs de treball d'infermeria amb la convocatòria de 10 places

El Pius Hospital passarà a comptar, a partir del mes de gener de 2021, amb un 80% de la seva plantilla d'Infermeria com indefinida.Aquests mesos de novembre i desembre s'està efectuant la selecció dels candidats que s'han presentat a la convocatòria laboral interna i externa de 10 llocs de treball d'infermers/es per al centre sanitari vallenc.

Amb la convocatòria d'aquestes 10 places es consoliden llocs de treball per garantir una major estabilitat laboral entre el personal d'infermeria i reduir al màxim la temporalitat laboral. En l'actualitat, de les 150 persones que integren l'equip d'infermeria del Pius, un 73% disposen de contracte indefinit, un percentatge que amb les 10 places que ara es consoliden i es cobreixen de manera fixa passarà a situar-se ja en el 80%.

L'Hospital de Valls s'ha marcat com objectiu continuar reduint encara més la temporalitat contractual a Infermeria, d'una banda per oferir una major estabilitat laboral al seu personal i, de l'altra, per augmentar els nivells de fidelització de la plantilla d'infermers/es amb el Pius. Els candidats a ocupar aquests 10 llocs de treball seran seleccionats en funció de la seva formació, competències, serveis prestats i experiència professional bé sigui al Pius o bé en altres centres sanitaris