05/11/2020

Important donació de l'empresa URSA IBÉRICA a la Fundació Vilaniu i Pius Hospital de Valls

La companyia finança les obres de millora dels sistemes de ventilació i climatització de la zona d’àmbit ambulatori

L'empresa, amb planta de producció al Pla de Santa Maria, ha efectuat la donació a través del programa que la companyia ha creat enguany per donar suport a projectes destinats a lluitar contra els efectes de la pandèmia.

L'empresa ha volgut reconèixer amb aquesta donació la tasca de tot el personal sanitari i assistencial de la Fundació Vilaniu i el Pius Hospital i, a la vegada, reforçar el compromís de la companyia amb Valls i la comarca de l'Alt Camp. L'aportació econòmica d'URSA Ibérica es destinarà a inversions per la millora dels sistemes de ventilació d'una part de la zona ambulatòria. Aquesta mesura és especialment efectiva per a la prevenció i control de la malaltia ja que la renovació d'aire té un efecte directe en la reducció de les gotes més petites que poden romandre hores en suspensió en ambients tancats.

El director general d'URSA Ibérica, Ramon Ros, acompanyat pel director Industrial, Miquel Tena, i el director de Recursos Humans de l'empresa, Gerard Perea, s'han reunit amb la gerent del Pius Hospital i directora de la Fundació Vilaniu, Noemí Nieto, acompanyada pel director de Centre, Anton Benet, i la Directora d'Infermeria, Montserrat Pié, que han agraït a la companyia la donació i han destacat l'alt compromís i responsabilitat social que l'empresa està demostrant.

URSA Ibérica Aislantes és empresa líder en el sector dels materials i productes d'aïllament i eficiència energètica d'alt rendiment per al sector de la construcció. La companyia amb 70 anys d'història i amb planta de producció a la comarca de l'Alt Camp des de l'any 1974, forma part de la multinacional Xella Group, amb presència a més de 30 països.