20/12/2019

El Pius Hospital de Valls celebra l’acte de reconeixement als jubilats i jubilades l’any 2019

Dins el passat any 2019, s'han jubilat 10 professionals del Pius Hospital de Valls.

El nostre agraïment i reconeixement a la tasca que han desenvolupat durant tots aquests anys, i el seu compromís i responsabilitat en la feina diària i amb la institució.

A la Residència Casa Monserrat Cuadrada:

• La Sra. Montserrat Balanyà Vilà, Directora d'Infermeria al Pius Hospital fins el maig de 2013. Des d'aleshores, Responsable del Servei d'Atenció Domiciliària (SAD) de la Fundació Vilaniu. Va començar a treballar amb nosaltres el 3 de maig del 1990.

A l'Hospital d'Aguts s'han jubilat els següents professionals:

• El Sr. Joan París Fortuny, Director Economico-financer al Servei d'Economia i Contractació, que va començar a treballar amb nosaltres el 8 de novembre de 1997.
  • La Sra. Pilar Smith Vilalta, Diplomada d'Infermeria al Servei d'Hemodiàlisi, que va començar a treballar amb nosaltres el 1 de gener de 2007.
  • La Sra. Dolors Maymó Palau, Llevadora a la Sala de Parts des del 1 de novembre de 1991.
  • La Sra. Candela Raluy Plana, Auxiliar d'Infermeria al servei de Rehabiltiació i al Gimnàs del Sociosanitari, que va començar a treballar amb nosaltres el 1 de gener de 1989.
  • La Dra. Mercè Clols Jové, Cap de Servei de Geriatria, treballant amb nosaltres des del 1 d'agost de 1985.
  • La Dra. Rosa Cívico Costa, Metgessa Adjunta del Servei de Geriatria al Sociosanitari, que va començar a treballar amb nosaltres el 2 de gener de 1992.
  • El Dr. José Manuel Vicente Colomer, Metge Adjunt del Servei de Cirurgia, que va començar a treballar amb nosaltres el 6 de juliol de 1990.
  • La Dra. Judit González Olivella, Metgessa Adjunta del Servei de Medicina Interna, treballant amb nosaltres des del 6 de juliol de 1990.
  • El Dr. Miquel Domènech Mestre, Metge Adjunt del Servei de Geriatria a PADES/EAPS, que va començar a treballar amb nosaltres el 18 de febrer de 1988.

Els hi desitgem el millor en aquesta nova etapa.