07/06/2019

IXè Fòrum M. Teresa Gatell 2019

El passat divendres 7 de juny, vam celebrar el IXè Fòrum M. Teresa Gatell del Pius Hospital de Valls i la Fundació Vilaniu. Com cada dos anys, aquest punt de trobada ens permet compartir amb vosaltres una jornada d'intercanvi de coneixements i experiències.

"Viure la Cronicitat" ha estat el lema de capçalera del Fòrum d'aquest any, sota el qual s'han presentat diferents comunicacions i pòsters: Estrella Mesa (Premi a la Millor Comunicació), Vicente Reche (Premi al Millor Pòster) i Ester Gavaldà (Accèssit a la Millor Comunicació), han estat part imprescindible d'una jornada on tots els professionals participants han pogut donar a conèixer el treball que es realitza des de diferents punts del territori.

A més, aquesta edició ha comptat amb una Taula Rodona conformada sota el leitmotiv 'No té edat', posant la mirada en situacions de cronicitat al llarg de la vida i visibilitzant casos no necessàriament vinculats a la vellesa. La insuficiència renal crònica, la diabetis infantil, l'esclerosi múltiple i els trastorns del son, han format part de la taula per posar el focus en l'impacte de la malaltia en la vida de la persona, el tractament de la cronicitat i el valor de la tasca professional que es realitza. Un component d'especial rellevància en parlar del treball interdisciplinar, present a la taula amb professionals de la Unitat de Dia del Malalt Crònic del Pius Hospital de Valls.

Finalment, Àngels Paredes, consultora en desenvolupament de persones i organitzacions i coach facilitadora de processos i projectes formatius, ha estat l'encarregada de realitzar la conferència de cloenda abans de donar pas a l'entrega de premis.