24/04/2019

"La veu em frisa" 2019. Lectures de St. Jordi al Pius Hospital.

Com cada any per Sant Jordi, al Pius Hospital de Valls organitzem una nova edició de "La veu em frisa", una iniciativa promoguda pel Departament de Cultura de la Generalitat per apropar la festa de Sant Jordi als llocs on hi ha persones que tenen dificultat per poder celebrar-la al carrer.

Com és habitual, s'han llegit contes, faules, endevinalles i altres textos triats especialment per l'ocasió. En forma d'homenatge, entre aquests textos s'han inclòs els de dos autors dels quals es celebra el centenari del seu naixement aquest 2019: Joan Brossa i Teresa Pàmies.

"La veu em frisa" és una activitat que es realitza des de fa ja nou anys, prenent el seu nom d'un vers de la poeta tarragonina Montserrat Abelló (1918-2014), fent èmfasi en la voluntat dels lectors convidats de portar la lectura als usuaris. Aquest any, el gimnàs del Sociosanitari del Pius Hospital de Valls ha acollit la trobada, on els assistents han pogut gaudir de textos variats en veu dels lectors Francesc Cucurull, Carme Mansilla, Ernestina Martínez i Núria Ventura.

Tot seguit podeu visualitzar fotografies de l'activitat.