21/02/2024

El Pius Hospital i la Fundació Ciutat de Valls convoquen el XII Premi Teresa Gatell i Vallvé d'Atenció a les Persones

La distinció reconeix anualment el treball de persones i entitats en tasques d'assistència a les persones, així com la recerca i innovació en l'àmbit de la infermeria

La Fundació Ciutat de Valls i el Pius Hospital de Valls convoquen la dotzena edició del Premi Teresa Gatell i Vallvé d'Atenció a les Persones que, dotat amb 2.000 euros, reconeix anualment la tasca d'entitats, associacions o persones a títol individual que s'hagin distingit en tasques d'assistència així com als treballs d'innovació i recerca que s'hagin realitzat en el camp de la infermeria. Els treballs, experiències i iniciatives que vulguin optar al premi s'hauran de presentar abans de l'1 d'abril i el guardó es lliurarà el proper dissabte 1 de juny en el marc de la gala de la Nit de Premis de Valls.

Per presentar-se a la convocatòria, els interessats han de trametre un escrit de proposta amb una introducció justificativa i la documentació adient per tal que el jurat pugui fer-ne una valoració. La proposta s'ha de trametre a la seu de la Fundació Ciutat de Valls (C/Jaume Huguet, 1. 43800 Valls) o bé per mail a fcv@fcvalls.org. A més, el jurat està facultat per concedir el premi a persones o entitats que se les consideri mereixedores del guardó encara que no s'hi hagin presentat formalment.

El Pius Hospital i la Fundació Ciutat de Valls convoquen anualment aquest guardó en record i homenatge a Teresa Gatell i Vallvé que fou membre de l'equip directiu del centre sanitari vallenc i també del patronat de la Fundació. Des de l'any 2011, el Premi Teresa Gatell ha distingit a diverses persones i entitats pel seu compromís i humanitat en la prestació del servei. Així, han rebut el reconeixement del Premi Teresa Gatell el Fòrum d'Infermeria-Comissió de Voluntariat, l'associació Alletar i Criar, l'Escola de Cuidadors de l'ABS de l'Alt Camp Oest, Càritas, Creu Roja, el Banc d'Ajuts de l'Àrea de Benestar Social de la Conca de Barberà, Tarraco Salut, Porta Oberta, les associacions de donants de sang de l'Alt Camp i la Conca, Egueiro, Fundació Ginac, Felix Hotel, Forbus i les colles Joves i Vella de Valls. Al llarg de la seva història, el premi també ha reconegut la tasca en recerca i innovació efectuada per nombrosos professionals en l'àmbit de la infermeria.