← Altres entrades

11/03/2021

Lloc de treball Psicòleg/òloga clínic/a o general sanitari

Data inici convocatòria: 11/03/2021

Data final convocatòria: 26/03/2021

Referència: 2021/003 FV

S'ofereix:

•  Lloc de treball al 50% de la jornada màxima ordinària (20 hores/setmana) a l'EAPS Fundació Vilaniu ubicat a Tortosa, amb les condicions establertes en el VII Convenio Colectivo marco estatal de Servicios de atención a las personas dependientes y desarrollo de la promoción de la autonomia personal.
  •  Contracte laboral eventual (d'obra o servei).
  •  Incorporació: Maig 2021

Es requereix:

•  Llicenciatura/Grau en Psicologia.
  •  Especialitat en Psicologia Clínica o acreditació/homologació com a Psicòleg General Sanitari.
  •  Experiència en programes o serveis dirigits a l'atenció psicològica, emocional i espiritual a persones amb malalties avançades i als seus familiars.
  •  Coneixements informàtics a nivell d'usuari del paquet office (Word, Excel, etc.)
  •  Disponibilitat horària i vehicle propi.

Funcions a realitzar:

•  Avaluació i intervenció psicològica a pacients amb malalties avançades i les seves famílies, en centres hospitalaris o domicilis.
  •  Atenció psicològica al Dol.
  •  Participació en reunions d'equip i coordinació amb diferents equips sanitaris.
  •  Suport a professionals dels Equips de Cures Pal·liatives.
  •  Desenvolupament d'accions formatives.
  •  Registre de les intervencions i de l'activitat assistencial en les aplicacions informàtiques.

Es valorarà:

•  Residència a les Terres de l'Ebre.
  •  Formació especifica en cures pal·liatives.

Les persones interessades han d'enviar el seu currículum vitae (*) actualitzat a través del nostre formulari de Borsa de treball, i entregar còpia de la vida laboral actualitzada i dels títols i certificats que acreditin la formació realitzada, de forma presencial al Departament de Recursos Humans de Gestió Pius Hospital de Valls, SAM, o bé mitjançant el següent correu electrònic: mpinas@piushospital.cat

Indicant la referència de la convocatòria: 2021/003 FV