16/07/2018

Aquest estiu calen 35.000 donants de sang

A l'estiu, les donacions de sang baixen un 30% en relació als mesos anteriors. El canvi d'hàbits durant les vacances fa que es redueixi l'activitat i moltes persones deixin de donar sang.

Es per això que, us animem a apropar-vos el pròxim 7 d'agost al Pius Hospital de Valls i col·laborar en aquesta iniciativa Omple la bossa de vida que garantirà les donacions que necessiten els pacients aquest estiu.

Per tal de facilitar les donacions, el Banc de Sang i Teixits, es desplaçarà al Pius Hospital de Valls, com cada primer dimarts de mes. Una iniciativa que també s'ha estès en els últims temps a altres centres hospitalaris.

• El següent dia que es podrà donar sang serà el dimarts 4 de setembre.
  • Per a totes aquelles persones que facin la seva donació, l'aparcament serà gratuït.