← Altres notícies RSS

06/04/2018

8 de maig de 2018, dia de Donació de Sang al Pius Hospital de Valls

Per tercer mes consecutiu, al Pius Hospital de Valls es podrà donar sang. Per tal de facilitar les donacions, el Banc de Sang i Teixits, es desplaça cada primer dimarts de mes al Pius Hospital de Valls, en una iniciativa que també ha estès en els últims temps a altres centres hospitalaris. Al mes de gener,  14 persones varen poder realitzar la donació de sang.

L'any 2017 van donar sang a les comarques de Tarragona 31.314 persones, un 4% més que l'any anterior, quan en van donar 30.094 persones.

Fins ara, a les comarques de Tarragona només es podia donar sang, a més de les col·lectes mòbils, als hospitals Joan XXIII de Tarragona, a l'Hospital Sant Joan de Reus i a l'Hospital Verge de la Cinta de Tortosa.

El seguent dia que es podrà doanr sang serà: dimarts 5 de juny