14/10/2016

El Pius Hospital de Valls nominat als Premis Hospitals TOP 20 de l'any 2016 en l'Àrea d'Atenció a la Dona

IASIST és una empresa líder en la informació de continguts clínics per a la gestió de serveis sanitaris, la millora de la qualitat  i dels resultats  dels serveis de salut prestats als ciutadans. L'any 2000  va proposar als centres hospitalaris espanyols, una iniciativa per identificar els millors hospitals atenent-se a dades objectives, incloent variables de qualitat, d'eficiència i de funcionament.

Així va néixer Hospitals TOP 20, un programa d'avaluació d'hospitals de tot l'estat espanyol, basat en indicadors objectius, obtinguts de forma sistematitzada i estandarditzada.

Els seus objectius són introduir una metodologia d'avaluació en quant a funcionament i resultats en l'àmbit hospitalari, establir patrons de referència i reconèixer la tasca dels centres hospitalaris.

El ventall d'informació que s'utilitza per a fer l'anàlisi dels diferents centres, inclou dades clíniques i assistencials i informació de gestió.

Les 8 àrees clíniques que s'analitzen l'any 2016 són : Aparell Digestiu, Atenció a la Dona, Aparell Respiratori, Cor, Sistema Nerviós, Sistema músculo-esquelètic, Ronyó i Vies Urinàries i Atenció al Pacient Crític, així com la Gestió Hospitalària Global.

Aquest 2016, són un total de 161 hospitals els que participen en aquest programa.

Pius Hospital de Valls, junt amb altres 11 centres hospitalaris de tot l'estat espanyol, està nominat per accedir a un possible premi en l'Àrea d'Atenció a la Dona.

El pròxim 26 d'octubre es celebrarà a Madrid, la 17ena Conferència Hospitals TOP 20, i serà en el transcurs d'aquest acte, quan es coneixeran els resultats i es realitzarà l'entrega de premis als hospitals guanyadors.