19/05/2016

Els alumnes del Grau Mitjà de Sistemes de microinformàtica i xarxes de l'INS Jaume Huguet visiten el Pius Hospital de Valls

Van assistir a una xerrada per part de professionals del Departament d'Informàtica i de Gestió de Processos que els van donar a conèixer la implementació dels sistemes d'informació en una organització sanitària amb les peculiaritats que comporta, així com el funcionament i les casuístiques que es donen al dia a dia del departament.

A l'acabar van realitzar una visita a la nova sala del centre de processament de dades (CPD), per a poder veure "in situ" el funcionament d'aquesta.

Aquesta visita s'emmarca en la col.laboració que tenen el Pius Hospital de Valls i l'Institut Jaume Huguet per a la formació, pràctiques i inserció laboral dels estudiants. A l'any 2015 la Fundació ANESPRO va premiar al Pius Hospital de Valls amb el premi XXI PREMI ESCOLA- EMPRESA pel reconeixement a les empreses per la col.laboració amb l'escola.