02/05/2016

El Pius Hospital de Valls acollirà el dissabte 7 de maig de 2016 el Fostering Course in Cryosurgery (Curs d’entrenament en Criocirurgia)

Professors de 4 països i estudiants d'11 països es reuniran a Reus i Valls del 5 al 7 de maig de 2016 per al EADV'S RESIDENT'S FOSTERING COURSE IN CRYOSURGERY. Estudiants de postgrau en dermatologia rebran a Reus i Valls entrenament teòric i pràctic en tècniques quirúrgiques que fan ús de la congelació de teixits mitjançant l'aplicació controlada de nitrogen líquid.

Els 20 metges assistents provenen d'Alemanya, Espanya, Grècia, Itàlia, Letònia, Lituània, Polònia, Regne Unit, Romania, Turquia i Ucraïna. El curs és conduit per reconeguts experts internacionals en l'àrea de la criocirurgia: la Dra. Paola Pasquali (Pius Hospital de Valls) i pels professors convidats George Gaitanis (Grècia), José Silva-Siwady (Mèxic/Itàlia) i Janis Kisis (Letònia).

La direcció del curs és a càrrec de la Dra. Paola Pasquali, coordinadora del Servei de Dermatologia del Pius Hospital de Valls. La Dra Pasquali, és  a més,  l'editora de dos llibres de referència internacional en dermatologia: Cryosurgery, a Practical Manual; i, Skin Cancer, a Practical Approach.

La Dra. Pasquali és convidada regularment com conferenciant als congressos de la EADV, de l'Acadèmia Americana de Dermatologia (AAD) i del Col·legi Iberoamericà de Dermatologia (CILAD). El professor George Gaitanis és professor assistent del Departament de Malalties de la Pell i Venèries de la Facultat de Medicina de la Universitat de Ioannina de Grècia. El professor José Silva-Siwady és director de l'Institut de Dermatologia Medipiel de la Ciutat de Mèxic i editor de la revista Dermatologia Cosmètica, Mèdica i Quirúrgica. El Dr. Janis Kisis és professor al Departament de Dermatovenereología de la Facultat de Medicina de la Universitat Stradina Riga (Letònia).

Aquest curs serà una gran oportunitat d'entrenament a metges en formació dermatològica, així com projectar la nostra regió com capdavantera en entrenament quirúrgic especialitzat.