16/12/2022

Pla Estratègic 2022-2025

Pius Hospital de Valls i Fundació Vilaniu

Gestió Pius Hospital de Valls ha formulat el Pla Estratègic per al període 2022-2025, un nou full de ruta que inclou 8 línies estratègiques i 24 objectius per als diferents àmbits del centre. El document ha estat elaborat de forma participativa, després del treball realitzat els darrers mesos amb els responsables de l'organització i amb la participació dels agents del territori, proveïdors i autoritat sanitària.

Missió:

Cuidem les persones del territori amb una atenció de salut i social, de qualitat, propera i amb capacitat de resposta.

Visió:

Liderar l'atenció integrada social i sanitària en el territori per millorar el benestar de les persones.

Valors:

Compromís, confiança, innovació, humanitat i sostenibilitat

Línies estratègiques:

• L1. Vetllar per la sostenibilitat econòmica, ambiental i emocional de l'organització en el seu entorn i amb la fórmula jurídica adient.
  • L2. Consolidar la visió territorial i treball en xarxa amb un model col·laboratiu i capil·lar en l'ecosistema de salut.
  • L3. Ser la primera opció per les persones de la nostra àrea de referència per l'atenció aguda i l'atenció a la cronicitat.
  • L4. Millorar la gestió clínica augmentant el valor en els processos assistencials i de suport promovent la millora continua.
  • L5. Incorporar l'experiència de la persona en la millora continua dels processos i serveis assistencials.
  • L6. Potenciar el lideratge professional augmentant l'autonomia de gestió, la capacitació i la gestió del coneixement.
  • L7. Promoure la digitalització, la innovació tecnològica i organitzativa com a palanca transformadora.
  • L8. Crear un model disruptiu i singular d'un futur parc de salut per Valls i comarques que inclogui tots els àmbits assistencials.